Etykiety termokurczliwe a promowanie produktów

Wszyscy wiemy, jak ważne jest dobre pierwsze wrażenie. Etykiety termokurczliwe sprawią, że Twoje produkty, sprzedawane w butelkach, będą wyróżniać się wśród innych. Czy to naprawdę takie proste? Przekonaj się sam, dlaczego tak właśnie jest.

Co nam mówią etykiety

Jako producent produktów sprzedawanych w butelkach, zdajesz sobie sprawę, że etykieta musi zawierać podstawowe informacje o produkcie. Bez względu na to, czy będzie to woda gazowana, piwo kraftowe czy szampon, z etykiety musi jasno wynikać, z czym mamy do czynienia. Jako producent odpowiadasz przed klientem za odpowiednie zaprezentowanie tej informacji. W wielu przypadkach niezbędne jest również podanie składu, terminu przydatności do użycia i kraju pochodzenia produktu.

Jednak funkcja informacyjna to nie jedyne, do czego etykiety mają służyć. Jako że wzrok klienta pada w pierwszym momencie na etykietę, musi ona zawierać w sobie również reklamę produktu. Istotna jest tu jednak nie tylko treść, ale również forma tej reklamy. A jednym z ciekawszych pomysłów na nową formę są etykiety termokurczliwe. Pomogą one wyróżnić Twój produkt spośród innych.

Jak wykorzystać etykiety termokurczliwe?

Pierwszy kontakt klienta z produktem odbywa się zazwyczaj w sklepie, gdy staje on przed półką, na której znajdują się produkty z tej samej rodziny. Wiele produktów, różnych producentów. W przypadku butelek większość z nich będzie miała tradycyjne, papierowe etykiety. Mogą się różnić co do kolorów i wariantów graficznych. Mogą mieć różne wielkości i kształty. Ale wciąż są etykietami z papieru. Na ich tle butelki, które mają połyskujące i barwne etykiety termokurczliwe, będą się wyróżniały jak piękny, kolorowy ptak wśród szarych wróbli.

Nie od dziś wiadomo, że klient w pierwszej kolejności zatrzymuje wzrok na tym, co odróżnia się od tła. Wykorzystując etykiety termokurczliwe, możesz sprawić, że jego spojrzenie spocznie na dłużej właśnie na butelce z Twoim produktem. To doskonały start, jeżeli ma on dopiero podjąć decyzję o tym, który produkt kupi.

Producent etykiet - jak działają etykiety termokurczliwe?

Technologia produkowania etykiet termokurczliwych sprawdza się już od wielu lat. Czasem można spotkać się z jej anglojęzyczną nazwą „shrink sleeves”. Sam sposób działania tej technologii jest dość prosty, potrzebne są jednak specjalistyczne maszyny.

Podstawowym surowcem jest rękaw z folii termokurczliwej. To kluczowy materiał przy produkcji tego rodzaju etykiet, który po ogrzaniu potrafi zmniejszyć swoją objętość nawet o 60%. Etykiety termokurczliwe wymagają wykorzystania materiału wysoko przezroczystego, na który nanoszony jest specjalnie zaprojektowany nadruk. Projekt musi uwzględniać zmianę objętości, ale w niektórych przypadkach również kształtu folii po umieszczeniu jej na butelce. Jest to istotne, jeżeli etykiety mają pokrywać powierzchnię, która nie jest prosta.

Potrzebujesz etykiet?

Skontaktuj się z nami a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące druku i etykiet. 
PRODUCENT ETYKIET
+ 48 22 390 53 59
Napisz do nas
envelope